Welcome to my art blog with unique, hand-painted clothing and home decorations inspired by the landscape, gardens and flowers. Look at the pictures of my works - painted dresses, skirts, scarves, shawls, sneakers, cups, tiles, decorative items for the home, Christmas ornaments, jewellery and many other unique works perfectly suitable as gifts for various occasions!

piątek, 5 lipca 2013

Wiosenne kwiaty na kubkach :) / Vernal flowers on the mugs :)

Lato w pełni, ale ja już zdążyłam zatęsknić za wiosennymi kwiatami. Nie musiałam długo się zastanawiać jaki wzór wybrać na kubki, które czekały na pomalowanie od marca :) Wybrałam niezapominajki i lilaki. Kubki stały w mojej pracowni zaledwie kilka dni, nie zdążyłam nacieszyć nimi oczu, bo błyskawicznie zostały sprzedane :)
Oczywiście istnieje możliwość pomalowania podobnych na zamówienie, tak samo jak innych moich prac. Serdecznie zapraszam!

Lilaki 




Niezapominajki 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz