Welcome to my art blog with unique, hand-painted clothing and home decorations inspired by the landscape, gardens and flowers. Look at the pictures of my works - painted dresses, skirts, scarves, shawls, sneakers, cups, tiles, decorative items for the home, Christmas ornaments, jewellery and many other unique works perfectly suitable as gifts for various occasions!

wtorek, 23 lipca 2013

Wrzosowo na pudełkach :) / Heather boxes :)

Znowu zamarzył mi się klimat wrzosowy. Trzymałam w szufladzie kilka pudełeczek z drewnianych wiórów, które czekały na swój czas i moją wenę :) Robiąc porządki natknęłam się na maleńki bukiecik z zasuszonych wrzosów i stał się on inspiracją dla pudełeczek. Mniejsze z nich, o średnicy 5 cm postanowiłam zachować dla siebie :)
Oto efekty:





2 komentarze:

  1. świetne te pudełka, jestem zachwycona tym malunkiem lawendy....coś pięknego, fajnie byloby przechowywać w nim zdjęcia......cudo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) To jest maleńkie pudełeczko na kolczyki lub pierścionek z motywem chyba jednych z moich ulubionych kwiatów - wrzosów :))

      Usuń