Welcome to my art blog with unique, hand-painted clothing and home decorations inspired by the landscape, gardens and flowers. Look at the pictures of my works - painted dresses, skirts, scarves, shawls, sneakers, cups, tiles, decorative items for the home, Christmas ornaments, jewellery and many other unique works perfectly suitable as gifts for various occasions!

poniedziałek, 24 lutego 2014

Wisiorek z ręcznie malowaną łąką / Pendant with hand-painted meadow

Wisiorek z motywem kwitnącej łąki :)


5 komentarzy:

  1. Witam...
    Znalazłam i się zachwyciłam!!!!!
    Przepiękne, wszystko...
    Kocham wisiorki, wisiory i dla tego tu się zatrzymałam na chwilkę...
    To jak Pani potrafi uchwycić przyrodą, kwiaty... słyszę jak ich gałązki kołyszą się na wietrze...
    Piękne...
    Pozdrawiam serdecznie i gratuluję talentu...
    Bernadeta ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że podobają się Pani moje prace, jest mi niezmiernie miło, dziękuję ogromnie!! :-)
      Pozdrawiam serdecznie i zapraszam :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. To bym nosiła. Bardzo podobają mi się wszystkie prace. Winszuję talentu, Ogromnie się cieszę, że tu trafiłam i będę odwiedzać Twojego bloga jak najczęściej. Powodzenia .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję jeszcze raz ogromnie za każdy miły komentarz, chyba nie mogłam mieć milszego początku tygodnia niż dzisiaj, kiedy tyle miłych słów przeczytałam :) To naprawdę dodaje bardzo wiele chęci do działania, dziękuję z całego serca i zapraszam gorąco!!

      Usuń