Welcome to my art blog with unique, hand-painted clothing and home decorations inspired by the landscape, gardens and flowers. Look at the pictures of my works - painted dresses, skirts, scarves, shawls, sneakers, cups, tiles, decorative items for the home, Christmas ornaments, jewellery and many other unique works perfectly suitable as gifts for various occasions!

poniedziałek, 24 marca 2014

Projekt ogrodu na jedwabnej apaszce / Garden design on silk scarf

Po prostu musiałam spróbować! To moja druga przygoda z jedwabiem i absolutnie pokochałam malowanie na nim. Dotychczas projekty ogrodów tworzyłam w komputerze lub rysowałam na papierze czy kalce. Teraz przyszła pora na jedwab :-)










4 komentarze:

  1. Niesamowite :) Ja też bawiłam się w projektowanie ogrodów, ale nigdy nie przyszło mi na myśl, żeby gdzieś to przenieść. Chociaż jak łączę serwetki, to coś może podobnego powstaje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Właśnie zamysłem całego mojego działania było to, żeby połączyć zawód architekta krajobrazu i projektowania ogrodów z zamiłowaniem do tworzenia rękodzieła :) Stąd wszędzie motywy kwiatów, które po prostu kocham w każdej postaci :)

      Usuń
  2. Super apaszka ją też czasem maluję na jedwabiu cudowny materiał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Spośród wszystkich materiałów, na których maluję jedwab jest zdecydowanie najpiękniejszym :) To prawda, jest cudowny:)

      Usuń