Welcome to my art blog with unique, hand-painted clothing and home decorations inspired by the landscape, gardens and flowers. Look at the pictures of my works - painted dresses, skirts, scarves, shawls, sneakers, cups, tiles, decorative items for the home, Christmas ornaments, jewellery and many other unique works perfectly suitable as gifts for various occasions!

sobota, 15 marca 2014

Wrzosowy naszyjnik z ręcznie malowanych korali / Necklace with hand-painted heather beads

Korale z wrzosami wykonywałam etapami od dłuższego czasu - najpierw pomalowałam 5 dużych jednakowej wielkości, a później stopniowo domalowywałam coraz mniejsze. Powstał naszyjnik, który zdecydowanie jest moim biżuteryjnym faworytem :)






2 komentarze:

  1. Nie noszę korali, ale podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że te korale pomalowałam dla siebie, bo do wrzosów mam jakiś sentyment, uwielbiam ich kolor, a te korale właśnie pasują do wielu ubrań:)

      Usuń