Welcome to my art blog with unique, hand-painted clothing and home decorations inspired by the landscape, gardens and flowers. Look at the pictures of my works - painted dresses, skirts, scarves, shawls, sneakers, cups, tiles, decorative items for the home, Christmas ornaments, jewellery and many other unique works perfectly suitable as gifts for various occasions!

niedziela, 9 marca 2014

Wrzosowy wazonik / Heather flower vase

Jakiś czas temu w czasie porządków znalazłam stary, niepozorny wazonik, który wykorzystywałam czasem na małe, wiosenne kwiatki. teraz wazonik zyskał nowy charakter - namalowałam na nim gałązki wrzosów i wstawię go do swojej wrzosowej łazienki jako naczynko na kredki do oczu :)




2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki :) To też twór z serii "nowe życie starych przedmiotów" :)) Ten mały słoiczek przeznaczyłam na różne skarby w mojej wrzosowej łazience :)

      Usuń