Welcome to my art blog with unique, hand-painted clothing and home decorations inspired by the landscape, gardens and flowers. Look at the pictures of my works - painted dresses, skirts, scarves, shawls, sneakers, cups, tiles, decorative items for the home, Christmas ornaments, jewellery and many other unique works perfectly suitable as gifts for various occasions!

czwartek, 15 maja 2014

Filiżanka do espresso z chabrami górskimi / Espresso cup with mountain cornflowers

Tę filiżankę pomalowałam zainspirowana zdjęciami, które zrobiłam w górach. Na jednej z wycieczek zauważyłam piękną kępę chabrów górskich, o szafirowym kolorze płatków. Kiedy oglądałam ostatnio zdjęcia, odżyło wspomnienie niezapomnianych wędrówek i stąd chabrowy akcent na mojej filiżance do mocnej, porannej kawy :)







4 komentarze:

  1. Cudeńko! nie mogę się już doczekać swojej filiżanki :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Potrafisz niesamowicie ożywiać rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! przyznam, że uwielbiam te kwiaty, bo kojarzą mi się z górskimi wędrówkami, włożyłam w nie wiele serca :)

      Usuń