Welcome to my art blog with unique, hand-painted clothing and home decorations inspired by the landscape, gardens and flowers. Look at the pictures of my works - painted dresses, skirts, scarves, shawls, sneakers, cups, tiles, decorative items for the home, Christmas ornaments, jewellery and many other unique works perfectly suitable as gifts for various occasions!

czwartek, 29 maja 2014

Filiżanka z wiewiórką / Cup with squirrel

Nietypowa, bo z motywem zwierzęcym ;) Starałam się wiernie oddać wygląd zwierzątka tak, by wyglądała jak żywa. Mam nadzieję, że się udało. Myślę, że warto podjąć wyzwanie i malować także inne wzory faunistyczne, pomysły na kolejne przedmioty już są, a efekty wkrótce :)






2 komentarze:

  1. Nie wiem co mi się bardziej podoba - wiewiórka czy gałązka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :-)) Starałam się bardzo, żeby wiewiórka wyglądała realistycznie, ale i żeby listki na gałązce wyglądały jakby były żywe. Dodałam troszkę złotej farby i dzięki temu delikatnie migotały :)

    OdpowiedzUsuń