Welcome to my art blog with unique, hand-painted clothing and home decorations inspired by the landscape, gardens and flowers. Look at the pictures of my works - painted dresses, skirts, scarves, shawls, sneakers, cups, tiles, decorative items for the home, Christmas ornaments, jewellery and many other unique works perfectly suitable as gifts for various occasions!

sobota, 10 maja 2014

Nastrojowy świecznik z mekonopsami / Romantic candle holder with welsh poppies (Meconopsis)

Jedne z najładniejszych według mnie kwiatów, szkoda, że tak rzadkie w polskich ogrodach, postanowiłam uwiecznić na świeczniku. Pomalowałam go z myślą o sobie, kiedy przewidywałam niebieskie dodatki do mojej pracowni, jednak koncepcja kolorystyczna się zmieniła i świecznik mam nadzieję ozdobi inne wnętrze ;-)







4 komentarze:

  1. cudeńko :) w pierwszym momencie myślałam że to niezapominajki, ale jakieś za duże mi się wydawały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;-))) U nas to dosyć rzadkie kwiaty, a szkoda, bo są oryginalne i mają piękny niebieski kolor :)

      Usuń
  2. Nie wiem co jeszcze mogę napisać - zakochałam się w Twoich artystycznych pracach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, jest mi naprawdę baaaardzo miło z powodu tylu miłych komentarzy! Takie słowa dodają skrzydeł i sprawiają, że chce się tworzyć! :)

      Usuń