Welcome to my art blog with unique, hand-painted clothing and home decorations inspired by the landscape, gardens and flowers. Look at the pictures of my works - painted dresses, skirts, scarves, shawls, sneakers, cups, tiles, decorative items for the home, Christmas ornaments, jewellery and many other unique works perfectly suitable as gifts for various occasions!

wtorek, 20 maja 2014

Stare-nowe drewniane pudełko z botanicznym wzorem / Old-new wooden box with botanic pattern

Ostatnio porządkując swoją pracownię natknęłam się na stare drewniane pudełko. Zakurzone, z nieco wytartymi napisami, zastanawiałam się, do czego może mi się przydać. Oczyściłam je z resztek farb, zabejcowałam na biało, a na wieczku namalowałam botaniczny motyw koniczyny łąkowej. Teraz jest idealnym schowkiem na różne drobiazgi i skarby ;-)




2 komentarze: