Welcome to my art blog with unique, hand-painted clothing and home decorations inspired by the landscape, gardens and flowers. Look at the pictures of my works - painted dresses, skirts, scarves, shawls, sneakers, cups, tiles, decorative items for the home, Christmas ornaments, jewellery and many other unique works perfectly suitable as gifts for various occasions!

wtorek, 23 września 2014

Letnie kwiaty na mojej jedwabnej spódnicy / Summer flowers on my silk skirt

Po około dwóch tygodniach wróciłam z wyjazdu i zastała mnie jesień...Przyznam, że moment, kiedy chowam letnie ubrania jest zawsze smutny, bo na wiosnę i lato czekam z utęsknieniem przez chyba wszystkie krótkie i zimne dni. Aby jeszcze na chwilę zatrzymać lato prezentuję moją pracę sprzed...roku ;) - malowaną ręcznie w mekonopsy spódnicę wykonaną w 100% z jedwabiu. Był to mój debiut i od tamtej pory malowanie nie tylko jedwabiu, ale także innych tkanin absolutnie mnie wciągnęło. Miłego oglądania :)













4 komentarze:

  1. no jestem zachwycona tą spódniczką, pewnie dlatego że całkiem podobną niedawno kupiłam dla mojej córki. Spódniczka jest śliczna i bardzo ładnie wykonana. pozdrawiam i będę obserwować, a tymczasem zapraszam do mnie grzebielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za miły komentarz i zaproszenie :-) Również pozdrawiam i zapraszam :))

      Usuń
  2. Moje kolory, tylko, że ja nie noszę spódnic (chyba, że schudnę jeszcze z 10 kg). Śliczne kwiaty. Sodniczka jak łąka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, praca nad nią była baaaardzo czasochłonna, no ale to w końcu mój jedwabny debiut :D

      Usuń