Welcome to my art blog with unique, hand-painted clothing and home decorations inspired by the landscape, gardens and flowers. Look at the pictures of my works - painted dresses, skirts, scarves, shawls, sneakers, cups, tiles, decorative items for the home, Christmas ornaments, jewellery and many other unique works perfectly suitable as gifts for various occasions!

niedziela, 26 października 2014

Ręcznie malowana spódnica 100% len - irysy / Hand-painted 100%-linen skirt with irises

Po troszkę dłuższej nieobecności na blogu pora nadrobić zaległości, tyle się ich nazbierało! Tyle nowych prac powstało w ostatnim czasie,  a ja nawet nie miałam kiedy ich obfotografować :( Zdecydowanie najprzyjemniej wracam do prac letnich, szczególnie ubrań i tenisówek, które pomalowałam jeszcze późną wiosną. Spódnicę z jedwabiu, której zdjęcia zamieściłam w poprzednim poście, pomalowaną rok temu, zostawiłam dla siebie jako debiutancką, do której mam sentyment, kolejną zaś była wykonana z czystego lnu i pomalowana w irysy. Było to dla mnie pierwsze doświadczenie malowania materiału innego niż jedwab, cieszyłam się na tę pracę bardzo ciekawa efektu. Oto on :)















2 komentarze: