Welcome to my art blog with unique, hand-painted clothing and home decorations inspired by the landscape, gardens and flowers. Look at the pictures of my works - painted dresses, skirts, scarves, shawls, sneakers, cups, tiles, decorative items for the home, Christmas ornaments, jewellery and many other unique works perfectly suitable as gifts for various occasions!

wtorek, 27 stycznia 2015

Ręcznie malowana botaniczna poszewka na poduszkę / Hand-painted botanic pillowcase

Uwielbiam wzory botaniczne. Tym razem nawiązałam do motywu, który kiedyś namalowałam na kafelkach. To jedna z pierwszych poszewek, jakie namalowałam, ale na pewno będzie ich coraz więcej :-) Praca z tkaninami zdecydowanie najbardziej mi się podoba i zamierzam prawie całkiem się jej poświęcić :) 








2 komentarze:

  1. Świetny prezent dla miłośnika natury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) ja jestem takim miłośnikiem natury i tę miłość staram się przelewać na moje wytwory :D

      Usuń