Welcome to my art blog with unique, hand-painted clothing and home decorations inspired by the landscape, gardens and flowers. Look at the pictures of my works - painted dresses, skirts, scarves, shawls, sneakers, cups, tiles, decorative items for the home, Christmas ornaments, jewellery and many other unique works perfectly suitable as gifts for various occasions!

niedziela, 21 czerwca 2015

Letnia spódnica / Summer skirt

Chociaż lato w tym roku wydaje się nie nadejść, z tym większą niecierpliwością czekam aż będę mogła włożyć swoje malowane spódnice i sukienki. Poczucie posiadania czegoś niepowtarzalnego jest chyba dla każdej kobiety bezcenne ;-) Tę spódnicę postanowiłam pomalować w polne kwiaty, żeby podkreślić delikatny materiał i zwiewny wygląd. Była wiązana w pasie białą tasiemką bez wyrazu, wymieniłam ją więc na zieloną rypsową wstążkę. Niestety, nie udało mi się na zdjęciach uchwycić rzeczywistych kolorów - są żywe i nasycone. Początkowo spódnicę miałam zostawić dla siebie, ale ostatecznie zmieniłam zdanie i wstawiłam do swojej internetowej galerii ;) 





2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! :) W najbliższych dniach, może jeszcze dzisiaj zamieszczę zdjęcia kolejnej spódnicy :))

      Usuń