Welcome to my art blog with unique, hand-painted clothing and home decorations inspired by the landscape, gardens and flowers. Look at the pictures of my works - painted dresses, skirts, scarves, shawls, sneakers, cups, tiles, decorative items for the home, Christmas ornaments, jewellery and many other unique works perfectly suitable as gifts for various occasions!

niedziela, 28 czerwca 2015

Lniana spódnica w bratki / Linen skirt with pansies

Miałam bardzo wiele pomysłów na to, jak pomalować tę spódnicę, ale wybrałam właśnie bratki, jedne z moich ulubionych letnich kwiatów. Zamysł był taki, żeby zrobić je w tonacji chłodnych barw, gdzieniegdzie ożywionych żółcią. Dzięki temu pasują do niej zarówno kolory stonowane jak i wesołe, ciepłe, słoneczne. Przyznam, że końcowy efekt mnie szczerze zadowolił do tego stopnia, że żal było wstawić spódnicę do galerii ;) Na pocieszenie pomalowałam sobie bratkową sukienkę, której zdjęcia postaram się w najbliższych dniach pokazać. Na plenerowe zdjęcia wybrałam się oczywiście ze swoją sunią - goldenką Kają, która koniecznie chciała zostać na nich uwieczniona. Myślę, że spódnica się jej podobała ;-)









2 komentarze: