Welcome to my art blog with unique, hand-painted clothing and home decorations inspired by the landscape, gardens and flowers. Look at the pictures of my works - painted dresses, skirts, scarves, shawls, sneakers, cups, tiles, decorative items for the home, Christmas ornaments, jewellery and many other unique works perfectly suitable as gifts for various occasions!

poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Malowana poszewka z kotkiem / Painted pillowcase with a cat

Tę poszewkę pomalowałam na zamówienie. O ile wcześniej zdarzało mi się malować koty na filiżankach czy kubkach, to tego wyzwania - na materiale, jakoś się obawiałam i odkładałam je w czasie na ostatnią możliwą chwilę... :) Końcowy efekt bardzo mnie jednak zadowolił! Rzadko kiedy jestem w 100% zadowolona ze swoich prac, należę do osób, które w nieskończoność mogłyby coś udoskonalać, ale ten kiciuś - pierwszy namalowany na tkaninie, dał mi wiele satysfakcji:) Długo pracowałam nad jego oczami, chciałam, żeby wyszły jak najbardziej żywo, mam nadzieję, że się udało :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz