Welcome to my art blog with unique, hand-painted clothing and home decorations inspired by the landscape, gardens and flowers. Look at the pictures of my works - painted dresses, skirts, scarves, shawls, sneakers, cups, tiles, decorative items for the home, Christmas ornaments, jewellery and many other unique works perfectly suitable as gifts for various occasions!

wtorek, 11 sierpnia 2015

Moja malowana lniana sukienka / My hand painted linen dress

Tę sukienkę pomalowałam specjalnie z myślą o sobie :) Do tej pory zazwyczaj brakowało mi czasu, żeby zrobić coś dla siebie, ale postanowiłam koniecznie to zmienić, żeby nie było, że szewc bez butów chodzi ;) Dwa lata temu pomalowałam sobie jedwabną spódnicę w niebieskie maki, jestem z niej bardzo dumna, ale lniana sukienka była moim marzeniem. Nie mogłam się zdecydować na motyw, ale ostatecznie wybrałam bratki, bo kiedy skończyłam bratkową spódnicę i wystawiłam ją do galerii zrobiło mi się żal i wtedy pomyślałam o podobnej sukience:) Oczywiście pomalowałam także tenisówki. Efekty poniżej: :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz