Welcome to my art blog with unique, hand-painted clothing and home decorations inspired by the landscape, gardens and flowers. Look at the pictures of my works - painted dresses, skirts, scarves, shawls, sneakers, cups, tiles, decorative items for the home, Christmas ornaments, jewellery and many other unique works perfectly suitable as gifts for various occasions!

środa, 5 sierpnia 2015

Poszewki na zamówienie / Pillowcases painted to order

Te trzy poszewki miały być dla mnie wyzwaniem o tyle, że obiecałam sobie, iż nauczę się szyć :D Najpierw proste rzeczy, takie jak poszewki właśnie, a z czasem spódnice, sukienki... Z planów jeszcze nic nie wyszło, musiałam poszukać poszewek gotowych, co okazało się niełatwe.  Najważniejsze, że udało się znaleźć poszewki z dobrych jakościowo, naturalnych materiałów, ale marzenie o szyciu i malowaniu moich prac, a więc robieniu ich od A-Z wciąż nie daje mi spokoju :-)) Kto wie, może za jakiś czas wykluje się z tego coś ciekawego, w każdym razie, bardzo bym chciała :)

A oto gotowe poszewki:







2 komentarze:

  1. Zauroczyły mnie dwie ostatnie podusie :) są boskie!!!

    OdpowiedzUsuń