Welcome to my art blog with unique, hand-painted clothing and home decorations inspired by the landscape, gardens and flowers. Look at the pictures of my works - painted dresses, skirts, scarves, shawls, sneakers, cups, tiles, decorative items for the home, Christmas ornaments, jewellery and many other unique works perfectly suitable as gifts for various occasions!

wtorek, 5 lipca 2016

Łąkowa sukienka :) / Dress with meadow

Tę sukienkę przysłała mi jakiś czas temu do pomalowania moja dawna klientka z Kanady. Początkowo byłam przekonana, że to sztuczny materiał, ale okazało się, że nie, że jest to czysta bawełna o bardzo gładkiej strukturze, idealna do pomalowania. Malowanie tej sukienki to była czysta przyjemność, a kolory wyszły żywe i nasycone. Klientka była bardzo zadowolona:) A ja mam głowę pełną nowych projektów, wkrótce zdradzę coś więcej :))







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz