Welcome to my art blog with unique, hand-painted clothing and home decorations inspired by the landscape, gardens and flowers. Look at the pictures of my works - painted dresses, skirts, scarves, shawls, sneakers, cups, tiles, decorative items for the home, Christmas ornaments, jewellery and many other unique works perfectly suitable as gifts for various occasions!

poniedziałek, 11 lipca 2016

Tenisówki w bratki / Sneakers with pansies

Około rok temu pomalowałam sobie sukienkę w bratki (pierwsza była spódnica i to ona zainspirowała mnie do stworzenia sukienki dla siebie), a do niej - tenisówki. Kiedy pierwszy raz założyłam sukienkę i swoje nowiutkie tenisowki była przepiękna, letnia pogoda, a ja wybrałam się na dłuuugi spacer i gdy dotarłam na polanę w lesie, gwałtownie się zachmurzyło i zacząło padać... Moje bielutkie buty błyskawicznie pokryły się błotem i kiedy dotarłam do domu, były już czarne... Tenisówki musiałam wyrzucić, bo błoto się nie sprało i po roku postanowiłam pomalować kolejne bratkowe buty; jak się okazało, wyszły o wiele ładniej niż pierwowzór. Ponieważ mam już inne, te wystawiłam na sprzedaż, dostępne są na Etsy i DaWanda :) 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz