Welcome to my art blog with unique, hand-painted clothing and home decorations inspired by the landscape, gardens and flowers. Look at the pictures of my works - painted dresses, skirts, scarves, shawls, sneakers, cups, tiles, decorative items for the home, Christmas ornaments, jewellery and many other unique works perfectly suitable as gifts for various occasions!

czwartek, 17 listopada 2016

Poszewka z kotkiem 2 / Pillowcase with a kitten 2

Ostatnio ciągle maluję koty, choć ja sama nigdy kota nie miałam ;) Tym razem - kolejna poszewka:)






4 komentarze:

  1. :o przecieram oczy bo ja widzę jakby żywego kota! A tu mi pisze że namalowany :o

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne te koty, ten czarny z poprzedniego posta jest po prostu boski! A brak kota można łatwo naprawić :) Sama adoptowałam pierwszą w życiu kotkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za miłe słowa!! :-) Ja mam psa, który się boi kotów, ale może by się oswoił z czasem:)

      Usuń